16 augusti 2010♥


jag och tjejerna började typ köa vid 11-12 och vid typ 7 var det insläpp.
när vi kom in så hade jag bara 3 personer framför mig såå jag såg bra men
sen när förbandet började spela så
började alla pressa framåt så man blev helt mosad och dra en i håret(haha ingen har någonsin sakt att det är så jobbigt att stå långt fram) så jag,michelle och linda gick och ställde oss
längre bak istället och jag fick sitta på michelles axlar ett tag och bara så ni vet..
killarna är mycketmycket snyggare i verkligheten♥

konserten var iaf awsome men det är lite tråkigt att något
man har väntat på så länge är över efter typ 1 timme.




kön (bilden är lånad från all time lows twitter)


förbandet, earlytobed


ALL TIME LOW♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0