tionde och elfte juli tvåtusentio

10 JULI...

vaknade på en sten på killingholmen efter att ha sovit ca 1 timme
på den, jag,jenni,michelle,kevin och jocke packade ner allt
vi haft med oss dit och drog hem. senare på kvällen blev det bad.







11 JULI...

började med att sova länge eftersom jag bara hade sovit 2 timmar
natten innnan, efter det drog jag och michelle till
konsum och köpte dricka och godis sedan
drog vi vidare mot bryggan för att sola.

senare på kvällen badade jag,michelle,kevin,tobbe och
amanda nere vid ån och det hände en liten olycka och michelles knä
börja blöda så då drog vi in. jag och michelle gjorde
varm choklad med marshmallows och kikade
på transformers.




michelle ville inte va med på bild


lånade bilden från michelle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0